Eski bir Arap şiiri geliyor aklıma:
''Asil insanların en neşeli zamanlarında bile hüznü vardır, daha düşük ruhlar ise en sefir zamanında bile neşelidir.''
Bu dünyada her şeyin bir değeri vardır ve insan onu kazanmak için bedelini ödemelidir. Fakat Aşkın, özellikle gerçek aşkın bedelini herkes ödeyemez. Çok az insan onun bedelini öder, mutlu ve özgür bir şekilde onun sonsuz, benzersiz lezzetinde gark olur.