"Anlayış ve iyi niyet ne kadar çok olursa büyük bir çekim kuvvetiyle zıttı olanı da kendine çekiyordu.Bir kere acıtsa da aynı yerden tekrar uzatıyordu iyi niyette israfa kaçan. "
Bizi yaşatan şey hayallerimizdir evlat. Kimimiz için dağın ardındaki yaşamın gizemi, kimimiz içinse suyun varlığının neye karşılık geldiği hayalimiz olur. Sonra da amacımız… Kişinin hayalleri olduğu gibi amaçları da olmalıdır. Mesela, şu gördüğün eğer senin gördüğün en güzel elma ise ona ulaşmaktan kanat çırpmaktan yorulmamalısın. Her kanat çırptığında seni neyin beklediğini bilemezsin tabii. Ama emeğinin karşılığında senin neyi beklediğini mutlaka bilirsin.”