Ötekileştirilen insanlar yaşardı boşluğu. Öyle bir boşluk ki dipsiz kuyu, ucu bucağı olmayan gökyüzü gibi. Daldıkça , uçtukça kimselerin göremediğini görüyordu. Gördükçe içi dışı yara bere içerisinde kalıyordu. Kimine göre meczup, kimine göre mazlum.......