Ben ki lal oldum karşında
Ben ki aciz kaldım gözlerinin derinliğinde
Şiir gibi konuşurken karşımda
Huzurun adı oldun
Bakışlarında güç buldum da
Yaş’larımda boğuldum
Küçüğüm geç kaldım sana
Küçüğüm sevda da boğar insanı
Kıyamam sana…
Tunebuni
Okuyordu,insan sandım
Konuşuyordu, alim sandım
Güzeldi, melek sandım
Alımlıydı, kadın sandım
Sandım da yanıldım
Sandım da göremedim
Sandım da yandım...
Tunebuni
Kıvırcık saçlarının düğümlerinde
Eşek gözü diye tabir edilen gözlerinin karasında
Küçücük kiraz dudaklarında
Kitaplara boğulmuş dimağında
Sevdaya boğuldum küçüğüm
Sevemez miyim seni
Hadi oradan bal gibi severim
Ama dilim varmıyor
Yüreğim yetmiyor
Korkaklığımda boğuldum da
Sevdanda umutlandım küçüğüm
İyi ki varsın
İyi ki yanımdasın….
Tunebuni