Düşüyorum işte. Düşte miyim yoksa? Düşünceler içeresinde miyim? Neyse düşüyorum işte tam da boşluğun ortasındayım şimdi. Yukarısı mavi, aşağısı karanlık. Gerçekten de yukarısı mavi, aşağısı karanlık mı? Uzun bir yolculuk bu sanki.
Tunebuni
Ne diyorlardı;
yaşam yediğin kazıkların toplamıdır.
hayır yetmez bu
yaşam yediğin kazıkların toplamı ile
yaşamda en güvendiğin insanın çarpımıdır.
Tunebuni
bugünü beklemiyor muydun?
evet
nedir peki bu çağlayan gözyaşı?
bilmem
bugünü beklemiyor muydun?
evet
nedir peki bu yanardağ misali patlamalar?
yaşamın yok ettiği emeğin
yaşamın yok ettiği değerlerin tezahürü olmasın....