tunebuni

İyiler kazanamaz nokta
Reklam
Düşüyorum işte. Düşte miyim yoksa? Düşünceler içeresinde miyim? Neyse düşüyorum işte tam da boşluğun ortasındayım şimdi. Yukarısı mavi, aşağısı karanlık. Gerçekten de yukarısı mavi, aşağısı karanlık mı? Uzun bir yolculuk bu sanki. Tunebuni
Ne diyorlardı; yaşam yediğin kazıkların toplamıdır. hayır yetmez bu yaşam yediğin kazıkların toplamı ile yaşamda en güvendiğin insanın çarpımıdır. Tunebuni
bugünü beklemiyor muydun? evet nedir peki bu çağlayan gözyaşı? bilmem bugünü beklemiyor muydun? evet nedir peki bu yanardağ misali patlamalar? yaşamın yok ettiği emeğin yaşamın yok ettiği değerlerin tezahürü olmasın....
bir yanım yıkık dökük bir yanım halaya durmakta yaşamın nasıl bir enerjisi var ki yıkarken güldüren güldürürken ağlatan...
Reklam