Yüreğim dağlandı derdi annem. Komik gelirdi bana. Hatta içten içe gülerdim de. Utanmasam kahkaha bile atardım. Şimdilerde anamı anlıyorum. İnsan yüreği yangın yeri olur mu? Yangına kibriti çakan en yakını olur mu? Oluyormuş........
Ölüm iyiliğiymiş gösterdiğin
İnsani değerlerin ölümü
Gülerken ağlatmanın hesabı
Ağlarken ağlatmanın hesabı
Ölüm iyiliğiymiş gözlerindeki ışık
İnsan öldü sayende
Doğdu Zorba sayende
Şeytani iyiliğin sembolü
Sen ki insanlığın karası