tunebuni

Yüreğim dağlandı derdi annem. Komik gelirdi bana. Hatta içten içe gülerdim de. Utanmasam kahkaha bile atardım. Şimdilerde anamı anlıyorum. İnsan yüreği yangın yeri olur mu? Yangına kibriti çakan en yakını olur mu? Oluyormuş........
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kızılcık şerbeti içmek Nedir bilmezdim Kan kustuğumda yoktu Senden önce Çok ağır yükler bunlar Yok'sunluk yok'luk Yüreğime işlediğin.. Tunebuni
Ölüm iyiliğiymiş gösterdiğin İnsani değerlerin ölümü Gülerken ağlatmanın hesabı Ağlarken ağlatmanın hesabı Ölüm iyiliğiymiş gözlerindeki ışık İnsan öldü sayende Doğdu Zorba sayende Şeytani iyiliğin sembolü Sen ki insanlığın karası
Sustum Ket vurdum Lağım ağzının akıntısı karşısında...
Bazen iyilikte zehirler insanı... Nasıl olur deme Yaşa ve gör