Başta sıkıcı gibi dursada devamında oku beni diye merak uyandıran bi kitap.. okumaya değer ve kapaktada yazdığı gibi peşinde olduğumuz bazı soruların aslında içimizde olduğunu dolaylı yoldan gösteren bi kitap..
İlk baskıya oranla daha içten bir kitap.. içinde yaşanmışlıkları yaraları bulabileceğimiz unuttuklarımızı hatırlatan bir kitap bence.. pişmanlıklara farklı bir penceden bakmayı öğretiyor..
Pi CemiyetiAytek Teoman · Hayy Kitap Yayınevi · 2018201 okunma