Kayıp Tanrılar Ülkesi kitabı Bergama kentinin tanıtımı açısından çok önemli bir kitap olmuş. Şimdiden bu kitabı okuyup Bergama'yı ziyarete gelenleri görüyorum ve bu beni çok mutlu ediyor.
Bergama, gerçekten görülmesi gezilmesi gereken bir yer. Tarihiyle, doğal güzellikleriyle bu ilgiyi hak ediyor. Ama Zeus Altar 'ın bir an önce kendi topraklarına dönmesi gerekiyor. Böylece Pergamon' un öksüzlüğü bitsin.
Pergamon kralı Attalos demiş ki:"Gelin, görün, kalın, Pergomon'un misafirperverliğinden yararlanın."
Teşekkürler Ahmet Ümit.