Belki çok okumadığımızdan belki de anlamadığımdandır bilemiyorum ama kitabın dili ağır geldi bana. Kitaptan istifade edebilmek için akademik bir altyapı gerekiyor herhalde.
Seyyit Kutub’un Yoldaki İşaretler kitabının da dili ağırdı ancak anlaşılıyor, mesajı veriyor ve müthiş bir heyecan oluşturuyordu kalpte. Velhasıl kelam aynı heyecanı hissedemedim.