📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Emine Şenlikoğlu'nun akıcı ve okudukça sonunu merak ettiğim başka bir çalışması. Ve tabi ki yine lise yıllarımda okuduğum bir kitap. Okuyacak roman arayanlara tavsiye ediyorum
Orta okul yıllarımda okuduğum ve ölümün bir son olmadığını ve ölümden sonrasını anlatan çok güzel bir çalışma. Kabir, mahşer, hesap, cennet, cehennem... ayet ve hadislerle çok güzel anlatıyor. Gerçi zaten konu İmam Gazali ise üzerinde konuşulmaya bile gerek olmadan okunması gerekiyor.