Aglaya

Aglaya
@turkan3
Bırakalım ölüleri ölüler gömsün, hayattayken yaşamak ve mutlu olmak gerek.
Sayfa 693
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Damarlarındaki kanı boşalt, yerine su doldur, işte o zaman savaş olmaz.
Sayfa 587
1000k
Ben hayatta sadece iki tane gerçekten kötü olan şey biliyorum: vicdan azabı ve hastalık. İyi olan tek şey de bu kötü şeylerin olmaması.
Sayfa 571
1000k
Başkomutanı burada aramalıyım, eğer hepsi ölmüşse benim görevim de herkesle birlikte ölmektir.
Sayfa 426 - 1. CİLT
1000k
Her şeyi anlamak, her şeyi affetmektir.
Sayfa 163 - dip not
1000k