Sevdiğimiz birini dinlerken hem o üzüldüğü için üzülürüz hem de yaptığı saçmalıklar karşısında kızarız. Kendi başına iş açmış birini dinlemek ve onun hatalarını söylemeden durmak, bozulan sinirlerimize hakim olmak çok zor biliyorum ama durmak zorundayız. Bir insanı yanlışlarıyla yüzleştirmek için olabilecek en yanlış zaman, onun acı çektiği zamandır.
Haklı olmanızın böyle olacağını önceden bilmenizin ne size, ne ona ne de ilişkinize bir faydası var. Bunun sadece egosal tatmine hizmet ettiğini hiç unutmayın.