Turna

-Varlığın Yakıyor Deli Yüreğimi :))
Fırtına kopuyor deli yüreğimden, Varlığın yakıyor yüreğimin içini, Yokluğunda yok oluyorum, Yer yüzüne sığamıyorum Kopuyor şu yüreğimde deli fırtınalar, Yerle gök bana çakıyor şimşeklerini, Gözlerimden öfkeyle patlayan volkanlar, Seni her andığımda içimde durmayan sesler Deli yüreğimde kopan bir durgunluksun, Her hatırladığımda seni durduransın, Yaktın yaktı varlığın yok ettiği güzelliğin, Sığamıyorum bu dünyaya deli yüreğim darlanıyor -turna 02.03.2026
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Geri Dönsen Keşke
Bir cümlen lahza etti yüreğime, Sızladım gene oturdum ağladım, O günlerde geçer zannettim, Korktum masum çocuk gibi Geriye dönsek keşke, Gülüşüp sarılsak yeniden, Utanırım söyleyemem, Yeniden ellerimi tutsan, Seni öyle özledim ki Yeniden buluşalım gözlerim konuşsun, İster ağlayalım ister gülelim beraber olalım, Her gittiğim mekanda yalnızlığımda hatırladım seni, Açılan her acılı şarkıda seni anıp ağladım sessizce.. Seni hatırladığım gün saatler durdu, Seni özlediğim zaman takvimden silindi, Senin adını geçirdiğim zaman kalbim hızlandı, Geri dönsen keşke seni sevdim sana değer verdim sadece -turna 02.04.2026
Şiir
-iyilik eden iyilik bulur
ayarsız sevgilim hep kem sözlerinle bitirirdin, ne düşünsen ne söylesen hep yaşadık, isyan etme dedim aşkımıza sövdün mutlu musun, ahdımda yerini bulur göz yaşımın hesabıda sorulur iyi şeyler düşünmeni temenni ettim yapamadın, hep kötüyü anacaktın neden denedik o zaman, yol yakınken bitirseydik ya en azından fazla yıpranmazdık, her hayrın bir şerri varmış bizim kaderimiz hep kavgaymış inançlarından hep vazgeçtin isyan ettin, bir gün güneşin karanlığa saptığında anlarsın, iyilik eden hep sevap kazanırdı sen günah kazandın, seven adamın bedduasını alırsan şükür etmeyi öğrenirsin -turna 02.06.2026
Şiir
-Geceler Ansızın Ağlatır
Geçti zaman yıllar oldu işte, Dedim sana koymayalım mesafeleri, Bilsen ne haldeyim görsen keşke, Hiç düşündün mü yalnız kaldığında beni Ah geceler yalnızlığına bir işler ki, Özlediğin günleri ağlata ağlata hatırlatır, Bu kalbim yılardır tozluysa sebebi sensin, Bilseydim keşke bir daha gelmeyeceğini ağlamazdım Cehenneme sensiz gireceğim işte, Günahımsın inan ki bedduamsın, Bu yüzümdeki gülümsemeyi unutturan sensin, Ahım var gün yüzü görmeyesin inşallah.. -turna 02.04.2026
Şiir
-Sana Yazdığım Şiirler Sözlerimin Mükemmelidir
Sana ben derin duygular besliyorum, Gözlerin öyle bir bakıyor ki eriyorum, Sana ben şiirler yazdım yüreğine sakladım, Gönlüme düşen bir cemre parçasın Yaktın talan ettin şu gönlümü, Efendice geldin oturdun tahtına, Sultanım başımın tacı gönlümün efendisi, İnan ki senden başkasını sevmem sevemem Senden vazgeçersem eğer öldüğüm gündür, Gözlerim başkasına bakarsa gözlerim kördür, Sana yazdığım şiirler söylediğim sözlerin mükemmelidir, Güldüğün zaman yanağında açan gamzene göm beni :) .. -turna 01.04.2026
Şiir