Merve Yıldız

Merve Yıldız
@turuncumoryesil
Puan vermedi·383 syf.··
2021 121. kitabı
Kitaba başlarken çok beklentim yoktu. Gündemde olan diziyi izlemek istemediğim için aldım kitabı. Anlatımını kötü buldum. Okurken sokak ağzını hissettiğim çok yer oldu. Edebi anlamda çok eksikleri var. Yazarımızın ilk kitabı olduğu için böyledir diye düşünüyorum. Hikayelerden beni çok etkileyenler oldu. Verdiği mesajları beğendim. Okuduğuma kesinlikle pişman değilim. Herkes alıp bir okumalı. Çünkü o veya bu şekilde etrafımızdaki insanların davranışlarına bir doktor gözüyle baktırıyor. Hikayeleri bir bütün olarak değil seans seans vermesi felaket kötüydü. Bir konudan başka konuya atlatıyordu, acilen bunun düzeltilmesi gerekiyor. Ben kendimce düzenleyip okudum. Neden bir hastayı bitirmeden aralara başka hastalar alınmış anlamadım. Konudan çok koparıyor. Irv. D. Yalom okuyanlar, kitaptan beklentiyi çok aşağı çekerek okumaya gelsinler kıyaslama yapılamaz. Bir de yazarın kendini hastalara sürekli övdürmesi ciddi rahatsız ediciydi.
Madalyonun İçiGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 202021,5bin okunma