Öncelikle bu kitabı çok sevdiğim bir sahaftan öneri üzerine edindim. Her ne kadar sarmasa da okumaya gayret ettim. Gelelim kitabın konusuna; Amerikalı bir kadının Avustralya’daki Aborijinlerle olan 4 aylık yürüme macerasını anlatıyor. Yazarımız bir ödül için Avustralya’ya gideceğini sanarken kendi orada hiç beklemediği, amacını bilmediği olayların içinde buluyor. Bu yürüyüş için kendi benliğini bulma ve gerçek insan olma yolundaki adımlamalar diyebiliriz aslında. Kitabın genel olarak çok zorlama olduğunu, bir şeyleri anlamlandırmaya çalışcam derken zorlama bir kalemden çıktığını düşünüyorum. 250 sayfa ama benim için ölüm gibiydi. 2023 yılında en az beğendiğim kitap olarak kitaplığımda yerini aldı.