Her insan kendisi olmasi karsiliginda topluma bir bedel öder.az yada çok ama mutlaka bir bedel...kimse bedelsiz kendi olamaz. Bu bedel çogu kez yalnizliktir.
Başınızı dik tutun, yumruklarınızı da indirin. Kim size ne derse desin, sinirlerinize hakim olun. Değişiklik olsun diye, kafanızla mucadele edin... öğrenmeye dirense de kafa denen şey iyi bir şeydir..