"Senin güzel yüzün, güneş ışığından daha parlak kadınım. Mükemmel bir hüzün dağıtsa da o ışığı... O sende var hep. Ağlarken, yüzünde kırılıyor ışın ve bir gökkuşağı doğuruyorsun."
"İnsanlar ölünce gölgelerine ne olur Özgür?"
"Cehenneme gittilerse gölgeleri cennete düşer. Cennetteler ise, dünyaya..."
"Sen cennet ve cehenneme inanmıyorsun ama... Seninki nereye düşecek o zaman?"
"Benimki senin ve Pınar'ın mezarının üzerine düşecek."
Ölme diyordu ama birlikte ölmekten de çekinmiyordu. Hoş... Bu Özgür'dü. Onun tek korkusu, benim tek başıma ölmemdi sanki. Birlikte yaşamak ve ölmek onun için sorun değildi.