"Her zamankinden daha güzel... Herkesten... Eskiden, sadece sen uyurken izleyebilirdim seni rahatça. Sağ gözünün yanındaki küçük üç çizgi... Sol gözündeki, uzun tek çizgi... Avuçlarımdaki hayat çizgim olmasını isterdim onların. Senin yorgunluğunu, hayatıma yedirmek... Sol gözünde, sağa göre daha az kirpik var mesela. Ama o kadar harika ki... Öyle olmasını bile seviyordum. Gözlerinin altında uykusuzluktan sık sık beliren morluklar... İkimizde de var bu... Sanki hayat sağlam bir yumruk geçirmiş gibi yüzümüze. Sence bu çirkin bir şey mi? Hayır... Bu bile o kadar harika ki... Acıların yüzünden okunuyor kadınım. Ben senin acılarına, senden daha çok âşığım. O yüzden, şu an o kadar güzelsin ki..."