Herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır.
Ne var ki, hiç kimse kendisinin kendi hayatını nasıl yaşaması gerektiğini kesinlikle bilmez.
''Peki yürekler,insanlara düşlerinin peşinden gitmek zorunda olduklarını neden söyleyemiyorlar?''diye sordu delikanlı,Simyacı'ya.
-''Çünkü bu durumda en çok,yürek acı çeker.ve yürekler acı çekmekten hoşlanmazlar.''