Mehmet

Mehmet
@ubeyd07
Bâki kalan bu kubbede hoş bir sadâ imiş...
Elbette Allah'tan ümit kesmeyiz, bu imanın koşuludur. Bazı olanlardaki hikmeti görememek, bilmemektir bize ağır gelen. Allah hepimize teslimiyetin hürriyetini bağışlasın. Cihan Çetinkaya
Din
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni ısıranın sinek olduğunu fark edince umursamazsın. Zira sineği intikam almaya değer görmezsin. Allah da kendisine dinsizlikle meydan okuyandan intikam almaz. Zira O'na meydan okuyanın kendisi de dünyası da Allah katında bir sivrisinek kanadı kadar değer sahibi değildir. Abdülaziz at tarifi
Din
Kalpte insanların övgülerine olan arzu artınca kişinin ihlası da bir o kadar azalmış olur. Abdülaziz at tarifi
Din
Nebi Aleyhisselam'a hürmek etmek isteyen günlerin en hayırlısı olan Cuma gününde ona bolca salavat getirsin: أَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلٰى مُحَمَّدٍ وَعَلٰى اٰلِ مُحَمَّدٍ كَمَا صَلَّيْتَ عَلٰى اِبْرَاهِيمَ وَعَلٰى اٰلِ اِبْرَاهِيمَ اِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌ Allâhümme salli ‘alâ Muhammedin ve ‘alâ âli Muhammed. Kemâ salleyte ‘alâ İbrahîme ve ‘alâ âli İbrahîm. İnneke hamîdün mecîd
Din
Kalp, birini yüceltme ihtiyacı hisseder. Eğer ki nefsini yüceltirse bu kibir olur. Başkasını yüceltirse bu küfür ve kulluk olur. Ancak Allah'ı yüceltirse bu tevhid ve hürriyet olur. Abdülaziz at tarifi
Din