Hayatın her evresinde sabretmek var. Sanıyorum insanın en büyük imtihanlarından biri de bu. Kesin bir ferahlık veya kesin bir netice yok. Şikayet edersen, sabredenlerden sayılmazsın. Kabul edersen, zahmetine razı olacaksın. Her olanı ve biteni Allah'tan bilir, O'na sığınırız. Cihan Çetinkaya