Günaydın. İnsan bazen geçmişi özlüyor. Eskiden, aşağı yukarı kırklı yaşlarda başlardı bu garip hasret, şimdi yirmili yaşlarımızda çocuk olmak istiyoruz. Ne hâle geldik biz ne hâle geldi dünya. Burak Aksak, "Büyüdükçe gökyüzüne bakmayı da bırakıyor insan." diyor ya, aynı hissi taşıyoruz sevgili okur. Yaşlanıyoruz. Var olun.
BİR YUDUM KİTAP:)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hakiki iyilik, kötüden gelmez. Bir an iyi zannettiğimiz hadiseler aslında ne müthiş fenalıklara gebedir, bilinmez. Grossman, "Ben iyi duruma inanmam, iyi yürekliliğe inanırım." derken bundan bahseder. Şu asırda ihtiyacımız olan tek şey iyilik sevgili okur. Yolunuz hep iyilerle kesişsin. Var olun.