Ben onu düşündükçe o benden uzaklaşıyordu. Her gece yattığımda kendime sözler veriyordum. "Onu bu kadar çok düşünmeyeceğim! Onu bu kadar çok düşünmeyeceğim! Yeter ki eski günlerimize dönelim." Yoksa, onu sevdiğimi anlamış da bu yüzden mi benden uzaklaşmıştı?