Hayat hep böyle bir şey işte! Küçük sevinçler, büyük mutluluklar ve irili ufaklı sıkıntılar ya da büyük felaketlerle dolu. Nefes aldığımız sürece biz de güzellikleri kucaklamayı ya da sıkıntıları, acıları alt etmeyi öğreneceğiz.
"Merak etme," dedi annem, "her karanlığın içinde yanan bir ışık vardır. Ama şimdi sen uzağında olduğun için göremiyorsun yalnızca. Yürümeye devam et, gözlerini sakın kapatma, o sana kendini mutlaka gösterecektir."