Özetle, çevrendeki her şeyi kesin çizgilerle ikiye ayırdın. Dünyada yalnız güzellerle çirkinler vardı, bir insan ya akıllıydı ya da aptal, senin gibi başını dik tutmasını bilemeyen bütün insanlar dalkavuktu; sana benzemeyen kibar davranışlı insanları da züppelikle suçlardın.
"God in his glory does not show himself upon this earth. God exists because we have faith. In my heart...and even more so in Heaven."
"Tanrı, dünyada gözükerek bizi muhteşemliğiyle ödüllendirmez. Tanrının varolmasının sebebi bizim inancımız. Kalbimizdeki...ve daha çok, Cennetteki!