Zamanı geriye alabilme gücüne sahip olsaydım seni ilk gördüğüm ana geri dönerdim, çünkü sen en çok o an güzeldin. Çünkü kalbim sadece o an seni görünce göğüskafesime sığmıyordu, çünkü o an senin en saf halindi, gülümsüyordun, biraz da saçların savrulmuştu rüzgarda, O an henüz seninle tanışmamıştık.
Artık dönmen hiçbir şey ifade etmez, sensizliğe bu kadar alışmışken
Seninle olmak düzenimi bozar, olgun yaşıma aldırmadan
Oyuncağı elinden alınmış bir çocuk misali
Balkona çıkıp sensiz geceye ağlıyorum
Sensiz yaşanmıyormuş, kahvaltının ne olduğunu unuttum.