Zamanı geri sarabilseydim, beni ilk öptüğün o ana da dönmek isterdim, çünkü sen en çok da o an bana aittin, çünkü ben en çok o an bir kalp tarafından ilk defa hiç gitmeyecekmiş gibi sahiplendiğimi hissettim, çünkü senin o anki bakışların "Beni çok sev!" der gibiydi kapıldım, aldandım, tutsak oldum, sonunun ne olacağını hiç düşünmeden. Eğer zamanı geri alabilseydim bugüne hiç gelmek istemezdim.