Udbanizm

Udbanizm
Hêviya dilê min tu yî...
181 okur puanı
Temmuz 2019 tarihinde katıldı
Yeni tanım, hayırlı olsun..
Empati, kendini başkasının yerine koymak değildir bence. Kendini asla başkasının yerine koyamayacağını farkında olmaktır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geleceğin yolları pusularla doluysa, takınılacak en berbat tavır, her şey çok güzel olacak ye mırıldana mırıldana gözü kapalı ilerlemek olacaktır
Küçük kurarız bizde!
He valla, hayaller küçük olunca gerçekleştirmesi de kolay olur.
İnsan kalbi bir tanedir, her kalbin sevme hakkı da bir tanedir. Ötekileri nerenle seveceksin ki; kalbinle olmadığı kesin
Talimat mı, dayın mı!?
Gözünün sevdiğim Ortadoğu! Tutuklanmak kadar bırakılmak da kolay. İsviçre’de bu demokrasi yok işte!