Uğur ŞİMŞEK

Uğur ŞİMŞEK
@ugrsmsk
Bir fırtına kopmazsa güzel bir akşam… Ama yağarsa da iyi olacak… Ortalık biraz serinler…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İş zamanda değil, sizin kendinizdedir. Bir güneş olun, herkes sizi görür.
Bir sabah uyandığınızda kendi kendinize "Hisse senedi satın alacağım çünkü içime borsanın bu yıl yükseleceği doğuyor" derseniz benden size tavsiye telefonunuzu fişten çekip bütün brokerlerden uzak durun. Sizi kurtarması için borsaya boş yere güvenmeyin, böyle durumlarda borsa hep sizi haksız çıkaracaktır.
Ne var ki bu, mantığın, sağduyunun sesidir. Ama, sen gel de insanın içindeki tutku iblisine laf anlat!
Madem ki birlikte acı çekeceğiz, çarmıha da birlikte gerilelim!