Uğur Zilan

Uğur Zilan
@ugurzilan
"Ki En Önemli Keşkem" yazılıyor...
döner mi bu alem!
🌼 Diyorlar ki : “Rızâ . . . Döner bu alem!.. Encâmına varır bu devr-i sitem.” Benim gözümde fer kalır mı bilmem, Bu uzun geceler gündüz olunca?! @kienonemlikeskem
Uğur Zilan
Ömrümün neşesiz geçti bahârı, Neyleyim bahârı gülsüz olunca?