Uğur Zilan

Uğur Zilan
@ugurzilan
"Ki En Önemli Keşkem" yazılıyor...
Bana bıraktığın  bir kolyen, binlerce resmin, kokun sinmiş giysilerim (ki yıkayamadığım) onca konuşma, otobüs duraklarımız, kocaman sahil ve İstanbul. Kendime nasıl yeni bir rota oluştururum bilmiyorum. Lakin bir teşebbüse kalkmam lazım, yoksa ben beni bu zindan içerisinde yiyip bitireceğim... Ki En Önemli Keşkem
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ağlamak kolay bir eylemdir. Ama onu oluşturan sebepler ne sıradandır ne de yaşanması kolay olaylardır. UğurZilan
Edebiyat
Gelmek marifet değil, önemli olan giderken göstermek o asaleti. Ki En Önemli Keşkem
1000Kitap
Biz olmuştuk, bir olmuştuk. Ki sağ ayağım sol ayağımın nereye gideceğini tahmin bile edemezken, sen ağzımdan çıkmayan kelimelerin, kafamda oluşmayan fikirlerimin vücut bulmuş haliydin. Ki En Önemli Keşkem
1000Kitap
İnsan tüm dostlara ve sevdiklerine rağmen yalnız kalabilir mi? Tüm hayatı kendi ellerinde iken bu hayatı başkalarına esir düşebilir mi? Oldum, oldu dedikleri onu yarı yolda bırakabilir mi ? Öyle Ki demiş ya hiç bir tutunacak dalı kalmamış hissi içerisinde (Rabbim Hariç) çaresiz kalabilir mi? Ruhu esir, kalbi bağlı, sözü kısık, dili çekingen, kalemi korkak olabilir mi? Uyandığında Allah'ım bu dünya bugün de bitmedi yoksa kıyamet bugün değil mi diye sorabilir mi? Yada kıyamet kelimesi bir insanın her gün mihenk taşı olabilir mi? Bir boşluk içersinde kendini tam bulma şansı var iken o elinden alınabilir mi? Eski hâli beter viran iken yeni hâli o eskiyi aratabilir mi? ....... Ki En Önemli Keşkem
Edebiyat