jdjsjsj

Ama neyle yaşamamı bekliyordunuz ? Elimde sadece anılar var . Onlar benim mutluluğum, hazinem, umudum .
Reklam
Aşk dünyadaki tutkuların en benciliydi .
Herkesin aradığı kişiyi bulmanın mutluluğunu yaşayacak mıydım?
Yine de insan yüreğinde sönen en son şey umut olduğu için....
Böylece hayatta en önem verdiğim şeyi, yani kendime olan saygımı kaybetmemiş olacağım.
Reklam