jdjsjsj

Eskiden ne kadar da güzeldi her şey
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiçbir yerdeyim ve her yerdeyim ve bu yüzden de bana öyle geliyor ki dünyanın varolmayan merkezindeyim.
Sabırsızlanmayın, hayata küsmeyin kimseyi kıskanmadan bekleyin ! Hayatı severek yaşamasını öğrenirseniz, mutlu olmak için ne yapacağınızı da anlarsınız.
Hayat güzel bir şey. Bütün dertlere bütün kedere rağmen, mutlu olmaktan ne korkuyorum, ne de utanıyorum.
Sigaramla birlikte bütün dünyayı tüttürüyorum.