Bu dünyada her güzel şeyin illa ki bir bedeli olmalı değil mi Vişne Böceği?
Siyahların en güzelinden olmasaydı gözlerin, gözünde kapkaranlık olmazdı bu dünya değil mi?
"Beklenti olmazsa hayal kırıklığı da olmaz, beklenti içine girmeyin ki hayal kırıklığına da uğramayın" diyenlerden olmadım hiç. Çünkü bu, "Yaşama, yoksa ölürsün. Hayat olmazsa ölüm de olmaz" demek gibidir.
Ben, "Beklenti olmazsa hayat da olmaz" diyenlerdenim.
Beklentisi olmayan insan ruhen ölür. Bedenen de yaşayamaz veyahut yaşayan ölü olur.
Beyninizden def ettiğiniz kimi şeyleri, hiç ummadığınız bir anda, ummadığınız bir biçimde, "yüreğinizde" toplanmış olarak bulabilirsiniz. Kimi şeyler de direkt olarak bedeninize işler de, öldüğünüz güne dek her gün görmek zorunda kalırsınız.