Benim fikrimi sorarsanız, eğer böyle eli silahlı adamlar varsa, birer veletken kimse onları fark etmediği içindir, gözden de gönülden de uzak kaldıklarındandır. Fark edilemeyecek kadar çok velet var ortalıkta. Fark edilmek için açlıktan ölmeye mecbur olanlar da var.
Aklından asıl geçenleri hiç yazamazsın mektuba. Karşındakinin beklediklerini, istediklerini yazarsın ki mektupsuz kalmayasın. Kendi zararına hep, onun yararına.