Geçmişim beceremediklerimden oluşuyor. O zamanki duygularımı bile özlemiyorum çünkü hissetmek o anı gerektirir -o an geçince sayfa çevrilir öykü sürer, başka şeyler anlatılır.
Yaşamak, başkası olmaktır. İnsan her gün aynı şeyleri hissedemez eğer, bir kişinin bugün hissettikleri dünkülerle aynıysa, bu hissetmek değildir- bugün, dün hissettiklerini anımsamaktır. Dün yaşanan ve yok olanın, bugünkü yaşayan cesedi olmaktır.
Ne zaman bir ölü beden görsem, ölüm bana ayrılış gibi gelir. Ceset, arkada bırakılmış bir elbise gibidir. Birisi gitmiştir ama ona uyan tek elbiseyi geride bırakmıştır.