Puan vermedi·328 syf.··
2025 74. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Ağustos 2025 23:35
Kelimenin tam anlamı ile şahane. Duygulara bu kadar etki eden bir kitap olacağını düşünmemiştim. Kendini bulma, bir kabuğundan çıkma hatta keşfetme kitabı desem daha uygun olur. Herkesin memnun etmeye çalışmanın ne kadar zor olduğunu, başkaları mutlu olsun derken kendimizden eksilenleri bu denli ince yazan bir yazar, çok çok iyiydi. Yazardan okuduğum ilk kitap buydu ama diğer kitaplarını da okumak istiyorum bu denli düşünceli yazarların peşini asla bırakmam. Bir de çeviri olayı bu denli güzel aktarılması tabi ki çevirinin güzelliği ile alakalı. Başarılıydı. Kitap hızlı okunuyor, her bölüm başka bir duyguyu ön plana çıkarıyor ama şunu da söyleyeyim baştan sona kadar Perci'nin ailesinden nefret ettim yaa ( saçını başını yolmak, parçalamak istedim) Ama büyük anne hariç Mimi ahhh Mimi senden bende istiyorum yaaa( kaç para ulenn kaç para bende istiyorum;))) Değişim mi istiyorsunuz buyurunuz okuyunuzzzz.
Değişim ZamanıSharon M. Peterson · Yabancı Yayınları · 202553 okunma
Tüm kalbimle biliyorum ki, seni asla öldürmeyeceğim!
10/10
·416 syf.··
2024 18. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 25 Aralık 2024 03:24
Bu inceleme yazısını okuyan, Unutulmuş Diyarlar Evrenini ve Drizzt Do’Urden’i seven pek sevgili okurlar bana çok kızacaklar ama şunu söylemeden geçmek istemiyorum, Artemis Entreri benim bu evrendeki yeni epik kahramanım. Peki, onu Drizzt Do’Urden’in de ötesine koyacak ne var? Drizzt'in ezeli rakibi, ebedi düşmanı Entreriyi bu kadar özel kılan nedir? Bilinmezlik, anlaşılmazlık, korkunç bir özgüven ve bu karakterin müthiş yeteneği, onu belkide fearunun en büyük savaşçısı yapıyor. Hayır hayır, girdiği savaşlardan, biçtiği düşmanlardan, öldürdüğü epik canavarlardan bahsetmiyorum. Onun savaşı kendisiyle. Girdiği bu savaşta öyle karmaşık hamleler, öyle akıl oyunları ve dışarıdan etkiler var ki, başkası olsa çeker kılıcı, "yeminimi bozdum ülenn" diye bağırır. O, bağırmıyor. Sessizliği en keskin kılıçtan daha öldürücü bir silah olarak kullanıyor. Müthiş. Kitaba dönelim artık sizi daha fazla sıkmadan; Kahramanlarımız Entreri ve Jarlaxle açılışta kendilerini içinden çıkamayacakları bir savaşta bulup bu savaş neticesinde bazı konularda bilgi sahibi oluyorlar. Bu bilgiyle ne yapacaklarını bilemeden "hadi üç beş para yapalım, biraz da şan şöhret kazanırız belki" diyerek yola çıkıp yeni maceralara atılıyorlar. Kader o ki, yolları başka savaşçılarla birlikte omuz omuza savaşacakları, bir çok yara alacakları, fiziksel ve ruhsal kayıplar yaşayacakları, kendilerini bulacakları ve özüne dönecekleri bir maceranın içinde buluyorlar kendilerini. --- Azıcık SPOILER olabilir --- Kiralık katil Entreri, buz gibi bir soğuk kanlılıkla insan öldürürken nasıl oluyor da duygularına yenik düşebiliyor. Nasıl oluyor da merhamet, sevgi, sadakat gibi duygular hissedip, hayatını yanlız yaşayıp sürdürürken dostluk, bağlılık, yardım gibi kavramları keşfedebiliyor. Aşkı nasıl kucaklayıp, bedensel
Cadı Kralın VaadiR. A. Salvatore · Laika Yayıncılık · 201149 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sessiz Yalanlar
6/10
·352 syf.··
2024 105. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Aralık 2024 13:02
Herkese Merhaba, 8. kitaptan devam ediyoruz. Burdan yayınevine teşekkürlerimi iletmek isterim. Bu kadar hızlı seriyi çıkarttıkları için, tşk ederiz Artemis ailesine..... Gelelim kitabımıza; 6. Kitapta asya’nın ikizi Sienna cok merak etmiştim, merakım kursağımda kalmadım. Baya beğendim kitabı, aslında ben daha değişik bekliyordum ama buda kabulumdur. Hikayemiz yine anlaşmalı evlilik üzerine gidiyor. Sayın Don’numuz sierayı casus olarak drago ile evledirmek ister. Sienna'da bunu kabul eder. Sebebleri var kızımızın , kıyamamm ya ona çok tatlıydı. Şimdi ben değişik bit şey beklerken derken ben kız karakterin inatcı – huysuz bekliyordum ama tam tersi tatlı mı tatlı neşeli bir kız karakter okuyoruz. İki başrol karakteri sevdim. İlerlemeleri filan güzeldi. Kız baya aşk olmadığı inkar etti ama onuda haklı buldum yani, kim, sevdiyse ya ölmüş yada ölmekten son anda kurtulmuş... ve tüm sucu kendinde buluyor. Drago sevdim ben valla , sahiplenmesini , huysuz olması hoşuma gitti valla... bana aşıklarını ınandırdılar en sevdiğim sahneler vardı zaten... kurduğu büyük ailesinin olan bağlılığı ve adamların hepsinin ona sadakatleri fılan cok güzeldi, güzel bir ordu kurmuş kendisi... kendisinin sağırlık gibi bir durumu var... bence bu durumu biraz geri plana atılmış ben sienna ve kendisinin bu durumla ilgili bir şeyler okumak isterdim. Çok değinmemiş bu olaya ve bir şeyda daha kızdım, drago'nun gecmişinden bir şeyler daha okumak isterdim... o olaydan sonra nasıl kendisi böyle güçlü yaptığına dahil, oda kursağımda kaldı yani ..... neyse sevdim ulenn güzeldi valla keyifle okudum. Kısaca sevdim, normade 7 verecektim ama bir sahne vardı bence gereksiz birşeydi ondan puan kırdım. Ne gerek var yanı tehşirciliğe yani sahnede böyle bir değişik ama yinede ne yaptıkları belli hoşuma gitmedi ve
Dark romance
Sessiz YalanlarNeva Altaj · Artemis Yayınları · 2024957 okunma
Bir ihtimal daha
2/10
·368 syf.··
2024 73. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 18 Eylül 2024 13:27
Herkese Merhaba, Spoiler dolu ve sert uzun bir eleştiri olacaktır, ona göre okuyunuz derim.Rebecca senden bunu asla beklemezdim, bu kitabı nasıl yazabildin acabaa., böyle bir konu yazmak sana göre değildi bence, herkes bilir fanıyım senin, her yazdığını aşırı merak ediyorum ama bu kitap hiç olmamış..... yazım hatalarım cok olmuş olabilir şimdiden kusura bakmayın :) Konu; Izzy Astor ile Nate Phelan bir uçuk kazası ile tanışırlar. Uçakları kalkıştan çok kısa bir süre sonra Missouri Nehri’ne düştüğünde hayatları baştan sona değişti. Onlar da değişti. Bende çok değiştim gercekten, okurken umutlu mutluydum sonra delirlecek bir öfkeyle bittirdim. Bunu yazarak amaçlaıdığın neydi rebacca? Anlatmak biz okuyucalara vermek istediği neydi? Şuy muydu? AÇIK İLİŞKİ YAŞAYIN MÜKKEMMEL BİR ŞEY ... demek mi istedim acaba..... Nasıl olurda açık ilişkiyi yazarak , aşk olarak adlandırabilirsin ve aşk kelimesini nasıl kirletebildin yada sevgi kelimesini... o kadar iğrençti kitapdaki ilişkileri anlattıyorum hemen. Kitap iki kısımdan oluşuyor geçmiş ve gelecek olarak; ilk olarak Geçmiş ile başlıyorum. Bu iki kişiliksiz ve karaktersizler, senede bir gün tarzı buluşuyorlar... yani bir 4 ay sonra sonra bir 8 ay sonra fılan.... ama şu var hayatlarına bu süre boyunca kız karakter başka erkekler sevgili olabilir ve erkak karakterde aynı... ama bunlar buluşcakları zaman beraber oldukları insanlardan ayrıluyorlar.... neymiş onları böyle bir şeyin içinde sokmak haksızlıkmış... okurken şok oldum şok... öyle kolay yapıyorlar ki bunları.... Nate olacak şerefsiz kıza dıyor ki; ben seninle beraber olamam ben yokken başkarı göreşebilirsin beni sakın bekleme diyor, kızda o öyle dediği için oda geri adım atmıyor , o böyle demesede hayır olmazda demiyor. Bunlar böyle buluşuyorlar... mutlaka
1000k
Bir İhtimal DahaRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 2024782 okunma
Hain Kraliçe
5/10
·384 syf.··
2024 7. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 02 Şubat 2024 15:07
Herkese merhaba, UZAKTAN EĞİTİMLİ KRAL (başlığımı canım buldu Sena Nur ) Uzun bir aradan sonra yorumumu yazıyorum, 1 haftadır bu kitap elimde kaldı resmen, iş güçten vakit bulamadık okuyama yoksa 2 güne bittirmişdim. Vaktime yazık oldu resmen , güzel olaydı bare ama değildi... Resmen koca bir hayal kırıklığı bir seri oldu bende, olsa ne heyecanla bekliyordum. İlk kitapta Aren karakterini beğenmemiştim. Bu kitapda ise nefret ettim; bu kadar basiretsiz , sünepe bir adam daha okumadım gerçekten... Bu adamı kral yapıp, buna güvenen insanlaraa taaa bennn.... anladınız. Kral olacak hiç bir vasfı yok anca şımarık ergenler gibi triplerde dolaştı. Ah be Laram seni harcadılar bu kitapta be kızım... Çok kadın karakter sevmem ben ama Lara gercekten tam bir sevilecek güçlü savaşçı bir kadın karaktedi. Lara’nın suçu Aren adında mal krala aşık olmaktı yiğen hahaha .... Kitap 300 syfa ama her sayfası boştu, aksiyon dolu ama onun içinde boş, bomboş bir kitap okuyoruz, hiç ama hiç beğenmedim. Lara’yı sevdim bir tek... İhanet etti evet ama kitap boyunca bu cok sefer talefi etti, Lara olmazda krallık ölür bu arende köle olurdu milette... Hele bir sahne vardı, evet kitabu beğenmedim ama o sahneden sonra benim için tamamıyle bitti, çok spoi olan bir şey degıl; beraber oluyorlar bunlar şerefsiz uçkuruna sahip cıkamadı güya sevdiğin yalan asla aşkına ınanmıyorum.. Sonrasın Aren bunun hata olduğunu söyleyıp kızı orata terk başına-yaralı bir şekilde halkını toplayıp terk etti. Nasıl sinirlendim nasıl amaaa ..... İşte sonuda sacma sapan bir affetme ile bitti , ulenn herşey Lara yaptı bide lutedip affediyorlarmış aren ve halkı, yaa bi gedinn yaaa ağzımı bozacaklar... kitaba 5 puan bile cok onuda Lara’ya verdim... Serinin devamı gelecek; Laranın abisi Keris hikayesi, çok bir şey
Fantastik Roman
Hain KraliçeDanielle L. Jensen · Martı Yayınları · 2023781 okunma
Peri Prensi ile Dans
6/10
·432 syf.··
2023 65. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 08 Ağustos 2023 17:46
Herkese Merhaba, Serinin 2. kitabı baya hevesle bekliyordum. Ama kitap malesef hevesimi karşılamadı, ne begendim ne beğenmedim, ikisi arasında kaldım.... 5 ve 6 arasında kaldım yanı, 6 da verdim de cok 6'lıkda değil :D Kitabı okumaya başladığımda 100 sayfayı baya beğendimm oo tamam güzel başladık filan dedim, dememle birlikte nazar oldu hahah :D Konusu değincek olursak; Külkedisi masalına itifan başlayan ,üvey annesi ve kız kardeşleri olan onlar tarafından ezıyet gören ve para karşılığında satılan bir kız Katria. Ve onu satın alan esrarengiz Lordumuz. Yeni evine gelen kızımız, bir sürü kuralla karşılaşır,- Gece yarısı odasından cıkmayacak, evin bazı kısımları ve ormana gitmesi yasak ve en önemli kuralda kocasının yüzüne asla bakmayacak... buraları okumak güzeldi , değişik bir gizem vardı hoşuma gitti ama sonra herşey tepetaplak oldu.. Lordumuz bir periydi ve 3 arkadaşı ile sacma sapan bi ritüel yaparken, meraklı kızımız ormana girmesi ile onları gördü. Gözümden canlanan karizmatık adam , alfa dediğim adam gözümde yerle bir oldu. Kral olması için yapılan bir şeymiş ama o kadar komıktı yani okurken gözümde anaokul gösterisi gibi geldi ve ciddiyete alamadım o sahneyi haha :D Zaten ondan sonrası, Başrol adamın ergen triplerini, hiç bir şey yapamayan anca olaylardan kaçan bir adamı okuduk. Kız ondan daha güçlüydü. Tam anlamıyla vasıfsızdı yani, ilk kıtaptakı elf kralı beğenmeyip , bunu begeneneleri anlama veremedim yani... daha savaşamıyor yaa, yok uzak yaşamışta peri dünyasında güçleri azmışta fılan fılan , ulenn kendını geliştirsene yok anca ergenler gibi küsüyor anca.. kıza gereksiz cıkışları baya vardı sonra bir anda aşık oldugu itiraf etti , o kadar cabuk yani... Kız karakter bir tık daha iyidi ama aralarında yaşanan aşk asla bana geçmedi, dandikti yani, olaylar
Fantastik Roman
Peri Prensi ile DansElise Kova · Yabancı Yayınları · 2023466 okunma