Ankara doğumluyum. Işletme mezunuyum.Evli ve 2 kız bir erkek evlât sahibiyim. İyi bir Fenerbahceliyim. Bu güzel oluşuma kitapsever dostlarla olabilmek adına kaydoldum. Güzel likleri paylaşmak dileğiyle.
................
"mevsimlerden papatyayı severim............,
sonra seni..............,
sonra yine seni.........,
ve hep seni............."
....................
..............🌼🌼🌼🌼.............
----- Cemal Süreya ----