Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Gidenler bizden hep bir parça götürürler.O parçanın yerinde de derin izler kalır.Herkesin bir yara izi vardır.İnsanlardan gizlemeye çalıştığı saklamak için çok uğraştığı bir yara izi..Herkesin bir yara izi vardır.Kimseye dokundurtmayacak kadar güzel olan..Baktıkça nefes alabiliyor olmanın kıymetini anlamanı sağlayacak bir yara izi..Bu izlerle yaşamaya alışırsın.Bir sabah belki gün doğarken baktığında dışarı yaşamayı yeniden sevebilirsin..Ve bir gün elbet birileri o yara izlerine dokunur.Acın da biraz olsun hafiflemeye başlar..."
Her şeye ve Herkese Rağmen Gülümse'🍁