Ülkü

Ülkü
@ulku25
Olanlara mı üzülelim , yoksa olmayacak olanlara mı ..😥
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geçti artık göğsümde kuş barınmaz artık.🌌
Edebiyat
Hayat bu ya; Kalplerimizi yoranlar, yordukları kalbin hiç farkına varmadılar'😥
Edebiyat
Uçurumlar var diyorum, İnsanla insan arasında, Kendiyle kendi arasında.
Edebiyat
Biraz piyanom , biraz da sessizlik lütfen' 🎼🎤
Eğitim