Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne gariptir ki insanlar inandıkları gibi yaşayamıyorlar.İnandıklarını haykıramıyorlar."Birileri ne der?" engeli insanları öyle bir sarmış ki, bir türlü kurtulamıyorlar Sonuçta herkes birbirine benziyor.Herkes kendini oynasa, işimiz ne kolay olacaktı. Peki şimdi ne oldu? Estağfirullahlarla yaşayan, kendini inandığı gibi ifade etmekten korkan, başkalarına özene özene ömür geçiren
zavallılar olduk. Aşmalıyız bunu.
Hedefini yükselt. Yaptığın işte en iyi olmayı iste. Dünyayı değiştir...
Unutma ki şansın hep %50. Söylenip duracağına bir şeyler yap.Çalış, kendini yetiştir.
Birisinin bir daha hiç gelmeyecek olması, asla tek bir adım atmayacak olması, ne yakınımıza ne uzağımıza doğru bize bakmayacak,gözlerini başka yöne çevirmeyecek olması..Kim bilir buna nasıl dayanıp sonrasında bunu nasıl atlatıyoruz?Gel zaman git zaman nasıl olup da unutuyoruz,sessizliğe gömülen onlardan nasıl uzaklaşıyoruz,bilmiyorum.