-Eğimtimde daha elit kişilere yer verilmesini gerektiğini düşünüyorum.
-Öyle. Sadece maaşını düşünen insanlardan olmaz.
-Günü kurtaracak numaralarla ilerleme sağlanamaz.
Burada hastalıktan çok yoksunluk öldürdü insanları ... Kan kusarak ölsün. Biz uğraşıp didinirken sefa sürenlere, kendi kumaşımızı satmamıza izin vermeyip bize parça başı ödeme yapanlara, Tanrının evlatlarını yağmalayanlara lanet olsun. Hesap Günü geliyor, eli kulağında.