Yoruldum. O kadar yorgunum ki... Şuan gel dese son nefesimle çıplak ayaklarımla koşarım biliyorum. Sen buna ahmaklık veya aptallık de .. ben Yıllarım'ın Tükenmişliği derim. Onca haykırışlarım, onca dualarım ve onca yakarışlarımın ödülü derim. Sen buna ne dersen de ... Ben buna Sevda derim. Ben buna O katil Ben'se ölmeyi bir türlü beceremeyen Kurban derim.🥀🚬🖤🩺