Beklentinin sonu
Hayattan Herşey beklersek insan insanlıktan çıkar kendini kaybeder
Neyi bekliyoruz çok değer vermenin karşılığını mı bekliyoruz yoksa çok sevmenin karşılığını mı
Hep Bi beklenti içerisinde olduğumuz için kayboluyoruz kırılıyoruz hiç bir şey beklemeyin hayattan
Hayat bazen istediğimiz, gibi gitmiyor sevginin değerin karşılığını alamayabiliyoruz
Onun için kendinizi boşa yormayın beklentiler içerisine sokmayın sokarsanız çok yorulup sonunda kaybeden siz olursunuz benden söylemesi
Size değer vermek isteyen zaten verir hissettirir size o duyguyu vermiyorsa eğer bırakın sizde aynı şekilde davranın
Karşılığını alamadığın hissettirilmeyen sevginin değerin benim gözümde hiç değeri yok açıkçası
Seni seviyorum demek önemli değil Onu hissettirmek önemli bunu yapabilen varsa alnından öperim
Rabbim’¡n çok güzel Bi ayeti var ;
Kulum bana bir karış yaklaştığı zaman ben ona bir arşın yaklaşırım o bana bir arşın yaklaşınca ben ona bir kulaç yaklaşırım o bana yürüyerek geldiği zaman ben ona koşarak varırım
Bu ayet her zaman aklımın Bi köşesinde bulunur kendime hep söylerim
Sevgisini hissettirmek isteyen Bi yolunu bulur hissettirmeyen kendi kaybeder.
Bana seni seviyorum deme
Bana o sevgiyi hissettir bana
O duyguyu yaşat.
Hiç mi sevmedin
Hani çok seviyordun hani bu kadar mı aşkın bu kadar mı senin o sevgin niçin gittin neden bıraktın beni ben söyleyeyim sana
Bi hiç uğruna Bi başkası için değdi mi gerçekten sorarım sana hiç mi o günlerin o yılların hatrı yoktu sende hiç mi acımadın bize nasıl terk edip gittin nasıl yarı yolda bıraktın beni hiç mi kalbin acımadı yazıklar olsun sana değil ama bana yazıklar olsun senin aşkından kör oldum senden başkasını görmüyordu gözüm ama Bi yandan da