Ümmühan

Ümmühan
@ummuhany
Kendileri için doğal olanı yaşarlar️’
“Bilmezden gelmek bazen en iyisi. Bilmemeyi istiyorsun çünkü. Öyle olmamasını istiyorsun. Gerçeğin öyle olmamasını. Ama elinden bir şey gelmiyor. Kendi gerçeğini yaratıyorsun sonra, o gerçeği öyle bir sarılıyorsun ki, seninle beraber herkes inanıyor. Ama çok bilmek de iyi değil. Söyleme bilmeyeyim.”
Reklam
“Kıyametin çok gürültülü olacağını sanıyoruz ya, kim bilir belki de sessizdir. Sessizlik gürültüden çok daha ağır bir şey.”
Ağızdan çıkan hiçbir dua kaybolmaz, olmuyorsa zamanı vardır.
“Olduğum yerde olmak istemiyorum ama olduğum yerden çıkıp gidemiyorum da.”
Reklam