Ümmühan

Ümmühan
@ummuhany
Kendileri için doğal olanı yaşarlar️’
"Dünyayı ayakta tutma" mücadelesi daha çetin bir hal aldı, ama " tufan " kaçınılmaz değil.
Reklam
Ben bu cümleye neden güldüm :) Siz de gülün :)
Geçmişte yapılan hataları anımsamak,aynı hataların yeniden yapılmasını engelleyebilmek açısından önemlidir.
Hangisine inanacağız?
“Hiçbirine ve hepsine. Hiçbiri sana bütün gerçeği aktaramaz ama her biri kendi gerçeğini yansıtır. Hepsini okursan ve ayırt etme yetisine sahipsen, işin özünü anlarsın.”
Bir olay duygulara, kendi algısına ve yüz milyonlarca kişinin gündelik yaşantısına etki ettiğinde, sonuçları bütün dünyada hissedilir.
(...) cahilliğe, savsaklamaya, toplumsal uyuşukluğa karşı verilen çetin savaş yüzyıllarca sürecek gibi duruyordu.
Reklam