Ne korkunç bir çağda yaşıyoruz öyle değil mi ?
Kimselere bir yaramızı açamaz, bir sırrımızı veremez olduk.
Oysa, insan sırra vakıf olmak için yaratılmış kıymetli bir varlıktı, ne çok kirlendik, kirlendikçe değerimizi yitirdik.
Sonra yalnızlaşan, yalnızlığı marifet bilen zavallı varlıklara dönüştük. Varlığımızın yegâne amacını bilen, bildiğinin farkında olanlardan olalım. Var olun.
Ümit Çağlar Ç.