Yoruldum düşünmekten neden hala yokluğunu kabul edemiyorum, neden hala sorgulayıp kendimi küçültüyorum. Neden hala umud çiçegim yeşermiyor? Bende ki umud başkasında olsaydı şimdi kuru dal çiçek açar meyve verirdi ben neden bu kadar beceriksiz ve kimsesizim neden kendimin herşeyi olamıyorum. Benim yaradılış amacım ne? Sonum ne başlangıcım ne? Ben neyim? Ben kimim?