esram

esram
@umudumsun
Saçlarımı taradım, toparladım ortalığı Çay demledim senin için...
muhasebe
lisans
afyonkarahisar
afyonkarahisar
37 okur puanı
Şubat 2017 tarihinde katıldı
“Kendimden yorulduğum günlerdeyim.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Herkesi yarına götürme. Bazıları, dünde kalmalı."
" alacak verecek davası değil ki o'na olan tutkum, kalbim'e, taştan duvarlar örerken, durdum, selası verilmemiş o' 's e r a b'a tutundum, daha karanlığından düşmemiş bir tohumu güneşim'e, 'b o ğ d u m' suçluyum. Nihayetim
“ sargısı değil , yazgısı iyi olmalı bazı yaraların . . . “

esram

, bir kitap okudu
10/10
·376 syf.·
2021 2. kitabı
İpek Ongun
8.5/10 · 4.822 okunma