Hiç çalışmadığım yerlerden
Sorular sorup durma bana
Ölçüsü mü olur özlemin
Bıçak ucu olup dayandığında canıma
Şu ıssız koya doğru
Avaz avaz haykırıyorum susmalarımı
Bir Sakız Ağacı duyuyor sadece
O da göz kırpıyor usulca
‘Korkma, kimselere söylemem, ’ diye
Az ötedeki İğde Ağcı hiç tekin değil
O biraz boşboğaz
Belli mi olur, adını çıtlatıverir bir gün birilerine
Aklımın bam teli koptu kopalı
Bana bir haller oldu Yar…
Almayacaksan eğer yüreğine, savur gitsin
Bir avuç cam kırığı ya da kül gibi
Hadi durma yar!