esram

esram
@umudumsun
Saçlarımı taradım, toparladım ortalığı Çay demledim senin için...
muhasebe
lisans
afyonkarahisar
afyonkarahisar
37 okur puanı
Şubat 2017 tarihinde katıldı
Sen Gel de Ben İmkansızlardan bir gemi yapar Limanında soluklanırım dolu dizgin Bakmadan geçmişin tozlu sayfalarına Yeni bir gök çizerim göğün kubbesine Hilâli kıskandıran vâkur duruşunla aşka gelir g'ecenin e'sen y'elinde demlerim bul'utsu se'v'damı Varla yok arası olsa da adı Olmazsa olmazıdır yüreğimin yokluğunun yalazı Şimdilerde Sessizliğimi kanatlandıran Kana'yan bir yaram var *adın'a sen diyemediğim *Bilmediğim bir şehrin sokaklarında dolanıp duruyor'um elsiz ayaksız Gök başka Deniz başka Yeşil başka Mavi yok uğradığım hiç bir sokakta S'anki şişelerce sar,hoşluk dökülmüş toprağın bağrına Efil efil vuruyor kokusu genzimin sen yanına Ah... benim canım Sen Gel de Ben harf harf d'okurum gelmelerin y'olunu Günler
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiç çalışmadığım yerlerden Sorular sorup durma bana Ölçüsü mü olur özlemin Bıçak ucu olup dayandığında canıma Şu ıssız koya doğru Avaz avaz haykırıyorum susmalarımı Bir Sakız Ağacı duyuyor sadece O da göz kırpıyor usulca ‘Korkma, kimselere söylemem, ’ diye Az ötedeki İğde Ağcı hiç tekin değil O biraz boşboğaz Belli mi olur, adını çıtlatıverir bir gün birilerine Aklımın bam teli koptu kopalı Bana bir haller oldu Yar… Almayacaksan eğer yüreğine, savur gitsin Bir avuç cam kırığı ya da kül gibi Hadi durma yar!
" Kafese Kapatılan Serçe Gökyüzünü Unutur mu . . .? Unutmaz . . ."
zaten kim yoksa yanımızda , . . . hep onu istemedik mi ??

esram

, bir kitap okudu
10/10
·347 syf.·
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Sarah Jio
8.6/10 · 20,6bin okunma